domingo, 13 de marzo de 2016

Newspaper blackout poem

En aquesta setmana de "transició" entre el segon i tercer trimestre ens hem dedicat a realitzar una activitat que de primeres no em va semblar  massa interessant però tan prompte com em vaig posar a treballar en aquesta tasca vaig descobrir que m'agradava més del que hem pensava. I de que parle? doncs del Newspaper blackout poem. Per als que desconegueu de que es tracta, tal com em va passar a mi, us faré una xicoteta explicació.
 La finalitat d'aquesta activitat es crear una oració amb paraules d'un text que elegeixes. Una vegada tens les paraules que necessites cal que pintes el fons de negre i que tan sols es vegen les seleccionades. No és necessari que siga una capa de color uniforme ja que deixar espais sense pintar aportarà realisme al treball. Aparentment és senzill però us assegure que quan et posses a fer-ho et dones conter que estaves equivocat. A continuació us deixe un video que ho explica pas a pas:


A més també ha tingut una part informàtica ja que hem treballat amb el GIMP per a realitzar aquest treball.




Fins ací l'entrada d'aquesta setmana, espere que us haja agradat i a la pròxima compartiré amb vosaltres el meu propi Newspaper blackout poem

No hay comentarios:

Publicar un comentario