domingo, 6 de marzo de 2016

Reflexió del segon trimestre

Deixem ja arrere el segon trimestre i és hora de tira la vista enrere durant una estona per a veure com ha anat. Al final del primer trimestre estava content pel treball que havíem fet però no podia resistir tindre com un "mal sabor de boca". El cas és que la feina que vam fer, tot i que recalque que no estava mal feta però no em va suposar una gran dificultat, no va ser un repte que era el que realment buscava. Però aquest segon trimestre ha sigut diferent ja que ens hem posat el nivell bastant alt (encara no tinc molt clar si massa) i el treball que hem hagut de fer ha sigut més complex.
De sobte ens hem trobat davant d'un ordinador que tenia posat un programa que es deia Scratch i que d'allà tenia que eixir un Monopoly
Ens va caldre buscar ajuda en tutorials, videos, pàgines web d'on poder extraure informació que ens puguera ser d'ajuda per al nostre projecte i a la fí del trimestre hem pogut presentar una base del que en un futur potser podrà ser tot un Monopoly. 


Un altre punt positiu que podem extraure és el fet de que aquesta vegada no ens em limitat tan sols a posar unes diapositives i explicar-les mitjanament bé sinó que hem volgut més enllà i hem fet una presentació amb la qual em pogut interactuar amb el públic.
Per últim m'agradaria acabar amb aquella cosa a millorar (que de segur que n'hi ha més) que per bé que ho fages sempre en podem trobar alguna i que en aquest cas ha sigut l'organització. També es cert que hi ha hagut algunes activitats del propi centre que han dificultat un poc la tasca però no és ni molt menys una excusa i en aquest tercer trimestre m'agradaria solucionar aquest problema.
Açò es tot i ara a preparar-se pel que tenim per davant!!  

No hay comentarios:

Publicar un comentario