domingo, 17 de enero de 2016

Comencem a treballar!!/Scratch

Bé, finalment ja és hora de posar-se mans a l'obra. Comencem el trimestre tal com vam fer en el passat: formant grups de treball i pensant en què podríem treballar.

 Pel que fa als grups, en el meu cas no tinc cap problema ja que torne a fer equip amb Xavi i Mónica tal i com vam fer la darrera vegada. 

Però el canvi ve en la segona part del procés. Com ja havia comentat amb Dani(el professor) i els meus companys de treball, no em vaig quedar del tot satisfet amb el resultat obtingut en el primer trimestre. No perquè el treball no estiguera ben realitzat, sinó pel fet de que personalment no m'havia suposat cap repte poder aconseguir-lo.
Però com ja he dit, aquest trimestre és diferent. La nostra intenció és tractar de fer un Monopoly (tant de forma virtual com físicament) però donant-li alguna senya d'identitat que vaja més enllà del popular fet de comprar i vendre hotels. Aquest treball, degut a la seva dificultat, seria un projecte per a l'últim trimestre, que ens suposarà un gran repte a tots i que espere que pugam aconseguir. 

En un principi tenim pensat utilitzar l'aplicació Scratch per a programar el joc.


Ací us deixe l'enllaç per si us interessa donar-li un cop d'ull:



1 comentario:

  1. És un gran repte que segur sereu capaços d'aconseguir si definiu bé les tasques i el producte final que voleu fer.
    Ànims!!

    ResponderEliminar