domingo, 14 de febrero de 2016

Una presentació original però un tant arriscada

Durant aquesta setmana hem hagut d'abordar un parell de temes bastant importants. El primer d'ells ha sigut l'organització ja que ens hem parat a reflexionar i hem arribat a la conclusió que ara que ja tenim unes bases estipulades (en quin programa treballar, quines funcions han d'haver...) seria millor que cadascun dels membres del grup treballara individualment al seu ordinador. Primer haurem de marcar uns objectius a nivell individual i un temps límit per a fer-ho. Una vegada realitzat aquest pas cada alumne procedirà a elaborar el treball que li ha sigut assignat i quan arribe l'hora marcada farem una posta en comú sobre el aconseguit i ho reproduirem tot en un únic projecte de Scratch.

El segon tema que hem tractat ha sigut el de decidir que serà el que presentarem al final del trimestre i com ho farem. Hem pensat que ja que estem treballant amb tot el tema de la programació podríem intentar que els nostres companys participaren en una espècie de "joc". Primerament repartiríem unes targetes amb diferents parts de la programació del joc entre la resta d'alumnes i a continuació faríem una acció al joc que correspondria amb una programació que estaria escrita en una de les targetes que posteriorment hauríem repartit. Llavors la persona que pensara que té la targeta corresponent s'aixecaria i nosaltres diríem si ho és o no.

Pensem que seria una forma atractiva i al mateix temps dinàmica de presentar el nostre joc i a més la resta d'alumnes podrien aprendre  un poc sobre programació. L'únic inconvenient és el fet de que necessitaríem la col.laboració del "públic" ja que sense ella no seria possible realitzar aquesta peculiar presentació.



Us espere la pròxima setmana amb noves notícies sobre el desenvolupament del nostre treball. Gràcies per el vostre temps!!

1 comentario:

  1. Crec que fer un "joc" amb el que els companys participaren de la vostra "programació" va donar el seu fruit,no??
    Molt bona idea!!

    ResponderEliminar