domingo, 7 de febrero de 2016

Comencem amb la presentació

Aquesta setmana va començar el dimarts amb una improvisada presentació del que havíem fet fins ara. Recolzant-se amb els nostres blogs i amb el que portàvem fet a Scratch vam poder fer una bona posta en escena del treball realitzat.
Tot això, ens vam adonar de qque encara no havíem fet una presentació com a tal i el final de trimestre cada vegada està més prop. És per això que el dijous vam decidir començar a fer la presentació. Més ven dit "van" (Xavi i Mónica) fer-ho ja que jo em trobava en un concurs de Cultura Clàssica i per tant no vaig poder acudir a classe. Ells van iniciar una presentació amb Google Slides  que van compartir amb mi mitjançant Google Drive



M'agrada el treball que han realitzat però en aquesta presentació del segon trimestre vull incloure-hi una cosa nova i que trenque la rutinari i típica presentació. Potser un video estaria bé o fer la presentació amb un toc d'humor. Tot açò són idees que el pròxim dia compartiré amb els meus companys i veurem com ho podem fer.
Estigueu atents ja que en la pròxima entrada el més segur és que us comunique com hem decidit    fer-ho finalment.

Fins la pròxima!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario